Contact opnemen klantenservice Amazon

klantenservice-amazon

In het kort

  • Als verkoper contact opnemen met Amazon;
  • Hoe open je een Case op Amazon?
  • Wat moet je doen als je er niet uit komt?

Leestijd: 3 minuten

Als verkoper op Amazon zul je af en toe in de problemen en wil je graag je contact opnemen met de klantenservice van Amazon. Wat doe je bijvoorbeeld als je voorraad niet klopt? Of als je product pagina compleet verpest weergeven wordt?

Lees hier hoe jij als verkoper contact kunt opnemen met Amazon.

Nog niet begonnen met verkopen op Amazon? Lees hier hoe jij je aan kunt melden als verkoper op Amazon.

In 5 stappen contact opnemen met de helpdesk van Amazon

Stap 1: Login op je Amazon Seller Central Account

Log in bij Amazon en ga naar Seller Central. Alles weten over Seller Central en hoe dat in elkaar zit? Ga dan naar het artikel "Hoe werkt Seller Central van Amazon?"

Stap 2: Ga naar Help rechtsboven in de hoek.

Rechtsboven tussen Messages en Settings staat de sectie Help. Klik daarop.

contact opnemen amazon
Stap 3: Klik door naar "Contact Us"

Er komt een sectie naar voren, daaronder heb je 2 keuzes: Contact Us of Case Log. Klik op Contact Us.

hulp seller central amazon
Stap 4: Kies waar je hulp mee nodig hebt.

Vanaf hier vind je een keuze menu om een selectie te maken van het probleem wat je bevindt. Selecteer het topic wat relevant is aan jouw probleem.

contact amazon seller central
Stap 5: Contact opnemen klantenservice Amazon

Vanuit hier kun je contact opnemen met de Klantenservice van Amazon. Vervolgens zal er binnen 24 - 48 uur gereageerd worden op jouw vragen. Succes.

contact opnemen met amazon

Vragen of een
project starten?

Een hands-on amazon marketplace agency. 

 

Wij ondersteunen bedrijven van A tot Z in hun groei op amazon Marketplaces in 14 verschillende landen. Heb je een specifieke vraag of wil je graag hulp bij het opzetten van je amazon business? Neem gerust vrijblijvend contact op. 

Scroll naar top